Despre mine

Fotografia mea
Născut la Moineşti (dupa ce fusese conceput la Bacău ori Piatra Neamt) de aici: MOINEŞTEANU. A făcut "cătănia" la Rădăuţi şi Iaşi, iar mai apoi s-a oprit la București. Atras de turism: practicat, teoretizat, predat și seminarizat, scris de și despre subiect, mai bine de 35 ani (continu intre 1976 - 1994 şi din când, în când - pentru cei dragi, chiar şi acum); "en passant" pe la vreo 4 companii de turism - cea mai cunoscută Nouvelles Frontieres - Simpaturism (unde a petrecut câţiva ani plini de "efervescenţă şi romantism revoluţionar"). Se numără printre inițiatorii turismului rural şi ecoturismului, din România.

luni, 11 februarie 2013

Darul de la inceput de februarie

Inceputul lui februarie, m-a "prins" in Municipiul Dada - Moinestiul meu natal, cu "datorii" legate de "cei plecati". Pana in sambata celor cuvenite memoriei celor dragi, am avut parte de intalniri cu cei dragi - rude si prieteni. 
Vineri a fost ziua mea, credeam eu, insa pana la urma am constatat ca era cea a lui Macu(cum ii zic prietenii lui Dumitru Macovei).
Prieteni am si eu. Si cum Macu e unul dintre moinesteni, si eu un altul, ganditu's-au sa imi faca cadou invitatia la vernisaj. Asa am ajuns sa fiu de fata la deschiderea expozitie.


Minunat darul lui Macu, pentru cei din urbea in care traieste!


Moinestenii, dar si cei in trecere prin Municipiul Dada, gasesc pe strada mare Galeriile de arta Geneza(prima - ca si vechime, dintre cele trei galerii de arta ale orasului!).


Va veti putea bucura - la Galeriile de arta Geneza - de roadele mainii, ochiului, talentului si harului lui Macu, unul dintre moinestenii frumosi si meritosi, pana la sfarsitul lunii februarie.

Parafrazandul pe Ion Popescu-Gopo, nu pot spune decat: Iti multumim Macu, pentru darul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu